Veelgestelde vragen
De aanschaf van een hulpmiddel als een scootmobiel of een rolstoel is een belangrijke keuze. Het is daarom begrijpelijk dat u vragen heeft. Hieronder staat een overzicht van de meest gestelde vragen. Biedt dit geen antwoord op uw vraag? Neem gerust contact met ons op via info@kranenbrink.nl of telefonisch op 085 3035 227
Algemeen
Over Kranenbrink
Kranenbrink is leverancier van zorghulpmiddelen met winkels in Brummen en Velp. Wilt u meer lezen over ons bedrijf? Klik dan hier.
Is het mogelijk om een testrit aan huis te maken?
Jazeker! Wanneer u contact met ons opneemt om een afspraak in te plannen zal onze collega uw wensen in kaart brengen. Op basis hiervan neemt de adviseur een aantal hulpmiddelen mee die hier het beste op aansluiten.
Bij ons geen strakke tijdsplanningen. De adviseur neemt een lekker gebakje mee en we nemen ruim de tijd om u als klant te leren kennen en uw wensen in kaart te brengen. Vervolgens kunt u in alle rust de product uitgebreid uittesten. Wanneer u een hulpmiddel gevonden heeft dat aansluit op uw behoeftes dan maakt de adviseur een rapport op. Op basis hiervan brengen wij graag een geheel vrijblijvende offerte uit. Deze offerte kunt u de volgende werkdag al in uw mailbox verwachten.
Kan ik ook een testrit in jullie winkel maken?
Kranenbrink Zorghulpmiddelen B.V. heeft momenteel 2 vestigingen in Gelderland. Vanzelfsprekend kunt u in onze winkels de producten bekijken en uitproberen. Op de pagina contact vind u onze locaties met de openingstijden. Om er zeker van te zijn dat wij alle tijd voor u hebben kunt u het beste een afspraak maken. Dit kan telefonisch via: 085 30 35 227 of door dit formulier in te vullen.
Zijn er kosten verbonden aan een testrit?
Nee, zowel de testrit aan huis als bij ons in de winkels zijn volledig gratis!
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Wij zijn telefonisch bereikbaar via: 085 30 35 227 of per e-mail via info@kranenbrink.nl. Uiteraard mag u ook langs komen in één van onze winkels.
Kan ik leverancier worden?
Kranenbrink Zorghulpmiddelen is altijd op zoek naar nieuwe innovatieve producten om onze klanten nog beter van dienst te zijn. U kunt contact met ons opnemen via info@kranenbrink.nl t.a.v. Afdeling Inkoop.
Bestellen
Hoe kan ik online een bestelling plaatsen?
Bij Kranenbrink Zorghulpmiddelen proberen we je het zo eenvoudig mogelijk te maken om een bestelling te plaatsen. Het is daarom bijvoorbeeld niet verplicht om een account aan te maken. Het bestelproces ziet er als volgt uit:
1) Ga naar het product dat je wil bestellen
2) Klik op “in winkelmand” en vervolgens op “winkelmand bekijken”
3) Controleer uw bestelling en klik op “doorgaan naar afrekenen”
4) Vul je gegevens in
5) Maak een keuze voor een betaalmethode
6) Bevestig je bestelling
7) Wanneer de bestelling correct is verwerkt ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Dat is afhandeling van hoe snel onze collega’s in het magazijn de bestelling verwerken. Je kunt het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen via: 085 30 35 227. Als het pakket nog niet is ingepakt dan zullen wij hem voor je annuleren of wijzigen.
Heeft u hulp nodig bij het bestellen?
Heeft u een vraag over een product dat u wilt gaan bestellen? Geen probleem! Neem gerust contact met ons op via 085 30 35 227 of stuur een e-mail naar info@kranenbrink.nl.
Bestellen
Op welke plaatsen mag in met mijn scootmobiel rijden?
Met uw scootmobiel mag u zowel op het trottoir, fietspad als de rijbaan rijden. U dient zich dan wel aan te passen aan de overige weggebruikers. Op het voetpad mag u bijvoorbeeld maximaal 6 km/h rijden – ter beschermingen van voetgangers.

Neem contact met ons op!
Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op door middel van het onderstaande formulier. U kunt ook bellen naar: 085 30 35 227